Biuletyn Informacji Publicznej
RSS
Załatw sprawę w Urzędzie
Ogłoszenia Urzędu Miasta
  • wersja standardowa
  • Wersja kontrastowa
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów

Sprawę załatwia: Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Referat Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa
Naczelnik: Agnieszka Malczyk
Lokalizacja: ul. Piłsudskiego 14, II piętro, pokój nr 30
Telefon: (32) 71-11-092
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Dokumenty do pobrania:

Procedura uzyskania zgodyWzór wniosku

Osoba odpowiedzialna:

Referat Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa, ul. Piłsudskiego 14, pokój nr 27 (II piętro) nr telefonu (32) 71-11-027, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Pracownik odpowiedzialny za załatwienie sprawy – inspektor Krzysztof Pilch

 

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów powinien zawierać (art. 83 ust 4 powołanej ustawy):
a) imię nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości,
b) tytuł prawny władania nieruchomością,
c) nazwę gatunku drzewa, obwód pnia mierzony na wysokości 130cm,
d) przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo, lub krzew,
e) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa, lub krzew,
f) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy,
g) rysunek lub mapkę określającą usytuowanie drzewa (drzew) lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych lub budowanych na tej nieruchomości
W przypadku kiedy posiadacz nieruchomości nie jest jej właścicielem do wniosku należy załączyć zgodę właściciela na usunięcie drzew (nie dotyczy użytkowników wieczystych).

Opłaty:

Wniosek i decyzja nie podlega opłacie skarbowej

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Miasta w Trzebini, Biuro Obsługi Klienta - ul. Piłsudskiego 14, pokój nr 1 na parterze

Termin załatwienia sprawy:

Zgodnie z przepisami KPA do 30 dni

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. Nr 151 z 2009 r. poz. 1220 z późn. zm.).
2. Kodeks postępowania administracyjnego.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania

maj 2017
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

 

GMINA TRZEBINIA
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32 - 540 Trzebinia
NIP:  628-226-01-22

URZĄD MIASTA W TRZEBINI
tel. 32 6121 227, fax: 32 6121 147
Godziny pracy: 
pn., śr., czw. 7.30 - 15.30 
wtorek: 7.30 - 17.00
piątek: 7.30 - 14.00