Biuletyn Informacji Publicznej
RSS
Załatw sprawę w Urzędzie
Ogłoszenia Urzędu Miasta
  • wersja standardowa
  • Wersja kontrastowa
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Zajęcie pasa drogowego dróg publicznych gminnych

Sprawę załatwia: Wydział Rozwoju Gminy
Naczelnik: Renata Wielonek
Lokalizacja: ul. Marszałka Piłsudskiego 14, II piętro, pokój nr 30 i 31
Telefon: 32 7111 031, 32 7111 037
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Osoba odpowiedzialna:

Referat Dróg i Transportu Publicznego, ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, nr telefonu (32) 612-12-27 wew. 131, (32) 71 11 031

Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego.
  • Plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów zajęcia pasa drogowego, a w przypadku reklamy – podaniem jej wymiarów.
  • Zatwierdzony przez Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, (Chrzanów ul. Grzybowskiego 7a) projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, wcześniej zaopiniowany w Referacie Dróg
    i Transportu Publicznego Urzędu Miasta w Trzebini w przypadku, gdy zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych;

lub plan orientacyjny w skali 1:10 000 lub 1:25 000 z zaznaczeniem zajmowanego odcinka oraz informację o sposobie zabezpieczenia robót w przypadku, gdy nie jest wymagany projekt  organizacji ruchu.

  • Oświadczenie o posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę obiektu umieszczonego w pasie drogowym lub o zgłoszeniu budowy lub prowadzonych robót właściwemu organowi administracji architektoniczno –budowlanej (gdy takie jest wymagane ustawą Prawo Budowlane).
  • Harmonogram robót w przypadku ich etapowania zawierający dla każdego etapu dane: długość
    i szerokość zajęcia, okres zajęcia, okres wykonania.

 

Dodatkowe dokumenty - na żądanie zarządcy drogi:

  1. Projekt budowlany.

 

 

Opłaty:

Zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. 2012 r. poz. 1282) - zwolnione z opłaty skarbowej.

 

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Miasta w Trzebini, Biuro Obsługi Klienta - ul. Marszałka Piłsudskiego 14, pokój nr 1 na parterze.

 

Termin załatwienia sprawy:

Zgodnie z przepisami KPA do 1 miesiąca, lecz zwykle usługa realizowana jest w terminie do 14 dni.

 

Podstawa prawna:
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. – o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1440).
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (tj. z dnia 1 sierpnia 2016r. Dz. U. z 2016r. poz. 1264).
  • Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego z 14 czerwca 1960 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r.  poz. 23).
  • Uchwała nr XXIV/341/IV/2004 Rady Miasta Trzebini z dnia 1 lipca 2004 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych Gminy Trzebinia.
Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

 

Uwagi i dodatkowe informacje:

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych gminnych jest dostępny także w Referacie Dróg i Transportu Publicznego.

 

Data aktualizacji: 2017-01-05

 

kwiecień 2017
P W Ś C Pt S N
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

 

GMINA TRZEBINIA
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32 - 540 Trzebinia
NIP:  628-226-01-22

URZĄD MIASTA W TRZEBINI
tel. 32 6121 227, fax: 32 6121 147
Godziny pracy: 
pn., śr., czw. 7.30 - 15.30 
wtorek: 7.30 - 17.00
piątek: 7.30 - 14.00