Informacje o tym co, gdzie i jak załatwić znajdują się w menu poniżej. W poszczególnych zakładkach zamieszczono również niezbędne wnioski i formularze.
Wnioski i podania w formie papierowej można składać na dzienniku podawczym Urzędu przy ul. Marszałka Piłsudskiego 14 (na parterze), na dzienniku podawczym Urzędu przy ul. Narutowicza 10 (I piętro pokój nr 2) lub elektronicznie poprzez ePUAP
Informacja w sprawie opłat
Uprzejmie prosimy o wnoszenie opłat bezpośrednio na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy o/Trzebinia nr konta 49 84440008 0030 0375 7018 0001
UWAGA:
- Opłaty wnoszone z zagranicy z tytułu wydawania dokumentów z ksiąg stanu cywilnego należy przesyłać na konto: S.W.I.F.T. CODE: POLU PL PRIBAN: PL 49 84440008 0030 0375 7018 0001
- Opłaty wnoszone za udostępnienie danych osobowych z Rejestru Mieszkańców należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie o/Trzebinia, nr rachunku: 36 84440008 0030 0375 7018 0041
Informacja w sprawie Inspektora Ochrony Danych (IOD)
Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta w Trzebini jest pani Aneta Nędza. Z inspektorem można się kontaktować e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
CEiDG:
- Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
- Zmiana wpisu w ewidencji działalności gospodarczej
- Zgłoszenie informacji o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej
- Zgłoszenie informacji o wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej
- Wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej
- Wydanie zaświadczenia potwierdzającego figurowanie w gminnej archiwalnej ewidencji działalności gospodarczej ALKOHOL:
- Zezwolenie na sprzedaż / podawanie napojów alkoholowych
- Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na organizacji przyjęć (catering)
- Zezwolenie na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych
- Zmiana zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Wygaszenie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Zaświadczenie potwierdzające dokonanie opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych TAKSÓWKI:
- Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
- Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
- Zawieszenie wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
- Wygaszenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
Obowiązek informacyjny RODO
- Dostęp do informacji publicznej
- Jak załatwić sprawę w urzędzie lub przez Internet - serwis OBYWATEL.GOV.PL
eUrząd - strefa usług elektronicznych Gminy Trzebinia - za pośrednictwem tej usługi każdy obywatel, posiadający profil zaufany na platformie ePUAP, ma możliwość załatwić swoje sprawy urzędowe online:
- Informacja: Prawo o aktach stanu cywilnego oraz ustawa o zmianie imienia i nazwiska
- Jubileusz pożycia małżeńskiego
- Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą
- Oświadczenie małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska, które nosił przed zawarciem małżeństwa
- Rejestracja zdarzenia z zakresu stanu cywilnego powstałego, lecz niezarejestrowanego za granicą
- Zezwolenie na zawarcie małżeństwa przed upływem miesiąca
- Sprostowanie błędu w akcie stanu cywilnego
- Uzupełnienie brakujących danych w aktach stanu cywilnego
- Wpisanie treści aktu sporządzonego za granicą/Transkrypcja zagranicznego aktu stanu cywilnego
- Wydawanie dokumentów z rejestru stanu cywilnego
- Zaświadczenie o stanie cywilnym
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
- Zawarcie związku małżeńskiego - ślub cywilny
- Zawarcie związku małżeńskiego - ślub konkordatowy
- Zgłoszenie urodzenia dziecka
- Zgłoszenie zgonu
- Zmiana nazwiska lub imienia
- Klauzula informacyjna RODO - ustawa o ewidencji ludności
- Klauzula informacyjna RODO - ustawa o dowodach osobistych DOWODY OSOBISTE I DANE Z REJESTRÓW:
- Wniosek o wydanie dowodu osobistego DO/W/1
- Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
Aktualne wzory formularzy i wniosków oraz opis usług dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych, świadczonych dla obywateli, znajdują się na stronie www.obywatel.gov.pl oraz www.mswia.gov.pl.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod podany numer telefonu:
- Ewidencja Ludności: 32 71 11 004
- Dowody Osobiste: 32 71 11 003

- Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Wydanie warunków zabudowy terenu
- Wydanie warunków zabudowy dla inwestycji produkcyjnej
- Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Zaświadczenie o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki lub terenu
- Decyzja w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- Dzierżawa nieruchomości komunalnych
- Ustalenie numeru porządkowego
- Ustanowienie służebności gruntu
- Podział nieruchomości
- Przejęcie nieruchomości na rzecz gminy w formie darowizny
- Rozgraniczenie nieruchomości
- Oświadczenie o dysponowaniu nieruchomością gminną na cele budowlane
- Sprzedaż mieszkania komunalnego
- Sprzedaż nieruchomości bez przetargu
- Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu
- Sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na własność
- Wykup nieruchomości na rzecz gminy
- Zamiana gruntów
- Zezwolenie na na czasowe zajęcie nieruchomości (wejście w teren)