Ustalenie numeru porządkowego
Informacja zaktualizowana 30.01.2023 r.
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Regulacji Geodezyjno-Prawnych, ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 14, nr telefonu 32 612-12-27 w. 173; 32 71 11 073;
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
2. Załączniki:
-
kopia mapy z naniesionym budynkiem (może być to kopia: mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu).
Osoba, która składała wniosek informowana jest telefonicznie o możliwości odbioru zawiadomienia. Zawiadomienie może być odebrane osobiście, za potwierdzeniem jego odbioru na kopii lub przesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Brak
Urząd Miasta w Trzebini, Biuro Obsługi Klienta ul. Marszałka Piłsudskiego 14, pokój nr 1 na parterze
lub
Urząd Miasta w Trzebini, Dziennik podawczy - ul. Narutowicza 10, pokój nr 1 na I piętrze.
Zgodnie z przepisami KPA do 30 dni, lecz zwykle termin załatwiania sprawy nie przekracza 14 dni.
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. pozycja 1990 z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późniejszymi zmianami).
Nie przysługuje.
Wniosek dostępny jest w Referacie Regulacji Geodezyjno-Prawnych, Trzebinia ul. Narutowicza 10, II piętro pokój nr 14.
Dodatkowo do wniosku należy przedłożyć do wglądu:
- dla budynku istniejącego:
zawiadomienie o zakończeniu budowy lub decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego,
- dla budynku będącego w trakcie budowy:
decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę.
Osoba, która składała wniosek informowana jest telefonicznie o możliwości odbioru zawiadomienia. Zawiadomienie może być odebrane osobiście, za potwierdzeniem jego odbioru na kopii lub przesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.