Ustalenie numeru porządkowego
Informacja zaktualizowana 29.01.2019 r.
Procedura załatwienia sprawy | Wzór wniosku
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Regulacji Geodezyjno - Prawnych, ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 15, nr telefonu 32 612-12-27 w. 175; 32 71 11 075;
1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego
2. Załączniki:
-
kopia mapy z naniesionym budynkiem (może być to kopia: mapy zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu).
Osoba, która składała wniosek informowana jest telefonicznie o możliwości odbioru zawiadomienia. Zawiadomienie może być odebrane osobiście, za potwierdzeniem jego odbioru na kopii lub przesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Brak
Urząd Miasta w Trzebini, Biuro Obsługi Klienta - ul. Marszałka Piłsudskiego 14, pokój nr 1 na parterze.
Zgodnie z przepisami KPA do 30 dni, lecz zwykle termin załatwiania sprawy nie przekracza 14 dni.
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz.2101 z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późniejszymi zmianami).
Nie przysługuje.
Wniosek dostępny jest w Referacie Regulacji Geodezyjno-Prawnych, ul. Narutowicza 10, II piętro pokój nr 15.
Osoba, która składała wniosek informowana jest telefonicznie o możliwości odbioru zawiadomienia. Zawiadomienie może być odebrane osobiście, za potwierdzeniem jego odbioru na kopii lub przesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.