Ustanowienie służebności gruntowej
aktualizacja 27.04.2022 r.
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – Referat Gospodarki Nieruchomościami, ulica Narutowicza 10, drugie piętro, pokój numer 21, numer telefonu (32) 612 12 27 wewnętrzny 167, (32) 711 10 67, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownik odpowiedzialny za załatwienie sprawy - Kierownik Ewelina Siegień-Kłapacz
Wniosek o ustanowienie służebności gruntowej winien zawierać: oznaczenie wnioskodawcy, numer, powierzchnię i obręb działki władnącej, numer, powierzchnię i obręb działki obciążonej wraz z załącznikiem mapowym określającym przebieg służebności, podpis wnioskodawcy.
O terminie podpisania aktu notarialnego wnioskodawca zostaje poinformowany pisemnie lub telefonicznie. Przy podpisywaniu umowy notarialnej należy okazać dowód osobisty.
Brak opłat.
Dziennik Podawczy Urzędu Miasta w Trzebini ulica Marszałka Piłsudskiego 14 (na parterze), Dziennik Podawczy Urzędu Miasta w Trzebini przy ulicy Narutowicza 10 (pierwsze piętro) lub przez internet na adres skrytki ePUAP Urzędu Miasta w Trzebini.
Termin załatwienia sprawy wynosi około cztery miesiące.
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2021 roku pozycja 1899 z późniejszymi zmianami.
Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2022 roku pozycja 559 ze zmianami.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2021 roku pozycja 1509 z późniejszymi zmianami.
Nie przysługuje.