O honorowy patronat może występować każdy, kto organizuje wydarzenie kulturalne, edukacyjne, sportowe lub inną uroczystość o charakterze społecznym.

Wnioski powinny być złożone przynajmniej na 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia (do pobrania formularz wniosku). Oryginał wniosku podpisany przez organizatora należy złożyć osobiście na Dzienniku Podawczym, ul. Marszałka Piłsudskiego 14  lub przesłać na adres: Urząd Miasta w Trzebini, ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia.

  1. Złożenie prośby nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu.
  2. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat honorowy należy występować każdorazowo.
  3. Przyjęcie patronatu honorowego nie oznacza deklaracji osobistego udziału Burmistrza, jak również wsparcia finansowego, bądź organizacyjnego.
  4. Decyzja o odmowie udzielenia patronatu honorowego jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
  5. Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania patronatu.

Otrzymanie patronatu honorowego Burmistrza Miasta Trzebini zobowiązuje organizatora do:

  • zamieszczenia informacji o patronacie honorowym we wszystkich materiałach organizatora
  • dołączenia linku www.trzebinia.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora;
  • przesłanie najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem elektronicznej wersji programu imprezy i jej opisu [format.doc] na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu;
  • przesłanie w terminie 3 dni od zakończenia imprezy 3 zdjęć [format .jpg, 300 dpi] i relacji [format.doc] z wydarzenia w wersji elektronicznej, z prawem do nieodpłatnego wykorzystania przez Urząd Miasta w Trzebini, na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rejestr udzielonych patronatów prowadzony jest przez Wydział Promocji i Kultury