Od dnia 01 lipca 2021 r. w Urzędzie Miasta w Trzebini obowiązują zmienione zasady obsługi klientów.

Urząd Miasta w Trzebini

 

  1. Obsługa klienta jest prowadzona we wszystkich sprawach realizowanych przez urząd – po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie lub mailowo, a także bezpośrednio w urzędzie bez konieczności umawiania wizyty.
  2. Bezpośrednia obsługa klientów realizowana jest w wyznaczonym do tego pomieszczeniu, stanowisku lub w szczególnie uzasadnionych przypadkach w biurze wydziału merytorycznego.
  3. Interesanci przebywający w budynkach Urzędu Miasta mają obowiązek zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki.
  4. Po wejściu do budynku Urzędu należy zdezynfekować ręce.

Powyższe zasady obowiązują do odwołania, a ich zmiana jest uzależniona od sytuacji związanej z panującą epidemią Covid-19.

Ponadto zaleca się kontakt z Urzędem z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej i korespondencji tradycyjnej.

Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:

adres: ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia
ePUAP:
/o016h2whpo/skrytka
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 61 21 227

Kontakty telefoniczne i adresy poczty e-mail do poszczególnych komórek dostępne są na stronie:

https://trzebinia.pl/administracja-miasto-i-gmina/administracja/struktura-urzedu-adresy-i-telefony