Przejęcie nieruchomości na rzecz gminy w formie darowizny
aktualizacja 07.02.2019 r.
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – Referat Gospodarki Nieruchomościami, ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 23, nr telefonu (32) 612 12 27 wew. 167, (32) 711 10 67
Pracownik odpowiedzialny za załatwienie sprawy - Kierownik Ewelina Siegień-Kłapacz
- Wniosek o darowiznę nieruchomości na rzecz Gminy Trzebinia, zawierający oznaczenie wnioskodawcy, numer działki, powierzchnię działki będącej przedmiotem darowizny, obręb, cel darowizny, podpis wnioskodawcy.
- Kserokopia dokumentu stwierdzającego własność nieruchomości wnioskodawcy (aktualny odpis z księgi wieczystej lub akt własności ziemi).
O terminie podpisania aktu notarialnego wnioskodawca zostaje poinformowany pisemnie lub telefonicznie. Przy podpisywaniu umowy notarialnej należy okazać dowód osobisty.
Brak opłat.
Urząd Miasta w Trzebini, Biuro Obsługi Klienta - ul. Marszałka Piłsudskiego 14, pokój nr 1 na parterze.
Ze względu na konieczność uzyskania opinii odpowiednich organów oraz podjęcia uchwały Rady Miasta termin załatwienia sprawy wynosi około 3 miesięcy.
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z poźn. zm.),
Nie przysługuje.