Sprzedaż nieruchomości w drodze bezprzetargowej
Sprawę załatwia: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Naczelnik: Paweł Korbiel
Lokalizacja: ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 20
Telefon: (32) 71 11 079 (naczelnik)
Informacje dodatkowe:
aktualizacja 07.02.2019 r.
Dokumenty do pobrania:
Osoba odpowiedzialna:
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Gospodarki Nieruchomościami, ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 21, nr telefonu (32) 612 12 27 wew. 167, (32) 711 10 67.
Pracownik odpowiedzialny za załatwienie sprawy
-
referent Małgorzata Sandecka
Wymagane dokumenty:
Wniosek o sprzedaż nieruchomości gminnej
Opłaty:
Usługa zwolniona z opłaty skarbowej.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta w Trzebini, Biuro Obsługi Klienta - ul. Marszałka Piłsudskiego 14, pokój nr 1 na parterze.
Termin załatwienia sprawy:
Termin załatwienia sprawy wynosi od czterech do dwunastu miesięcy.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z poźn. zm.),
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z poźn. zm.),
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi i dodatkowe informacje:
Wydłużony termin realizacji usługi (do dwunastu miesięcy) występuje w przypadku konieczności podziału gruntu przeznaczonego do sprzedaży.
Located in: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami