Wykup nieruchomości
aktualizacja 27.04.2022 r.
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – Referat Gospodarki Nieruchomościami, ulica Narutowicza 10, drugie piętro, pokój numer 21, numer telefonu (32) 612 12 27 wewnętrzny 167, (32) 711 10 67, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Pracownik odpowiedzialny za załatwienie sprawy - Zastępca Naczelnika wydziału Agnieszka Duleba
- Wniosek o wykup nieruchomości na rzecz Gminy Trzebinia, zawierający oznaczenie wnioskodawcy, numer działki, powierzchnię działki będącej przedmiotem wykupu, obręb, cel wykupu, podpis wnioskodawcy.
- Kserokopia dokumentu stwierdzającego własność nieruchomości wnioskodawcy (aktualny odpis z księgi wieczystej lub akt własności ziemi).
O terminie podpisania aktu notarialnego wnioskodawca zostaje poinformowany pisemnie lub telefonicznie. Przy podpisywaniu umowy notarialnej należy okazać dowód osobisty. Kwota za wykupiony grunt jest wypłacana w terminie 14 dni od dnia podpisania notarialnej umowy kupna – sprzedaży, na konto bankowe wskazane przez wnioskodawcę.
Brak opłat.
Dziennik Podawczy Urzędu Miasta w Trzebini ulica Marszałka Piłsudskiego 14 ( na parterze), Dziennik Podawczy Urzędu Miasta w Trzebini przy ulicy Narutowicza 10 ( pierwsze piętro) lub przez internet na adres skrytki ePUAP Urzędu Miasta w Trzebini.
Termin załatwienia sprawy wynosi około trzy miesiące
Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2022 roku pozycja 559 z późniejszymi zmianami.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2021 roku pozycja 1509 z późniejszymi zmianami.
Nie przysługuje.