Szlak czarny z Płok 4,7 km

4,7 km - droga niesułowska; rowerowy szlak olkuski

Widok na kościół w Płokach

0,0 km - PŁOKI; kościół
Szlak prowadzi z ulicy Głównej sprzed kościoła w Płokach, przy węźle szlaków (szlak niebieski pieszy i czerwony rowerowy) w kierunku północno-wschodnim do ulicy Jurajskiej, początkowo przez 0,1 km wspólnie ze znakami szlaku niebieskiego. Z ulicy Jurajskiej za placem zabaw na granicy lasu należy zjechać z asfaltu na wyraźną leśną drogę odchodzącą w prawo pod kątem 45 stopni, przy granicy parków jurajskich. Kierując się teraz przez las trasa po 0,4 km osiąga rozstaje dróg, gdzie należy wybrać drogę biegnącą w prawo. Kolejne 1,9 km to jazda przez las Chrząszczówka w kierunku północno-wschodnim, po czym droga na granicy gminy Trzebinia zmienia kierunek biegu na bardziej wschodni. Po przebyciu 0,5 km należy na skrzyżowaniu skręcić w lewo i w towarzystwie oznakowań niebieskiego szlaku rowerowego gminy Olkusz (w stronę Bukowna i Olkusza) po 1,1 km dojechać do drogi Niesułowskiej.
4,7 km - droga niesułowska; rowerowy szlak olkuski (niebieski)