Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020,
Oś 2 Cyfrowa Małopolska,
Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby,
Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
Wartość projektu: 717 769,00 PLN
Wartość dofinansowania: 530 024,25 PLN
Cel projektu: Rozwój elektronicznej administracji w Gminie Trzebinia w zakresie elektronizacji usług publicznych poprzez udostępnienie usług elektronicznych oraz zapewnienie klientom Urzędu Miasta w Trzebini dostępu do szerokiego zakresu wysokiej jakości usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną.
Zakres rzeczowy:
1. Przeprowadzenie audytów wewnętrznych pod kontem e-usług oraz obowiązujących przepisów. Aktualizacja procedur, polityki bezpieczeństwa oraz instrukcji zarządzania systemem
informatycznym.
2. Zakup i uruchomienie platformy do prowadzenia konsultacji społecznych.
3. Zakup i uruchomienie systemu komunikacji mobilnej.
4. Zakup i uruchomienie platformy finansowo-płatniczej wraz z dostarczeniem serwera.
5. Opracowanie i wdrożenie elektronicznych formularzy na platformie E-PUAP.
6. Rozbudowa i uruchomienie elektronicznego obiegu dokumentów wraz z dostarczeniem serwera
Termin realizacji: 2016 - 2018