A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Zamiana gruntów

Sprawę załatwia: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Naczelnik: Paweł Korbiel
Lokalizacja: ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 16
Telefon: (32) 71 11 079 (naczelnik)
Informacje dodatkowe:

aktualizacja 02.11.2017 r.

Dokumenty do pobrania:

Procedura załatwienia sprawy

 

Osoba odpowiedzialna:

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Gospodarki Nieruchomościami, ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 17, nr telefonu (32) 612 12 27 wew. 167, (32) 711 10 67.

 

Pracownik odpowiedzialny za załatwienie sprawy:

  • Inspektor Eugenia Nowakowska
  • Inspektor Joanna Jędrasik

 

Wymagane dokumenty:
  1. Wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej. Wniosek powinien zawierać oznaczenie wnioskodawcy, numer działki, obręb oraz powierzchnię działki proponowanej do zamiany.
  2. Kserokopia dokumentu stwierdzającego własność wnioskowanej nieruchomości do zamiany.

 

Procedura:

O terminie podpisania aktu notarialnego wnioskodawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie. Przy podpisywaniu aktu notarialnego należy okazać dowód osobisty.

 

Opłaty:

Brak.

 

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Miasta w Trzebini, Biuro Obsługi Klienta - ul. Marszałka Piłsudskiego 14, pokój nr 1 na parterze.

 

Termin załatwienia sprawy:

Średni termin załatwienia sprawy wynosi 4 miesiące, w przypadku konieczności poddziału geodezyjnego termin może wydłużyć się do 12 miesięcy.

 

Podstawa prawna:
  1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.2147 z poźn. zm.),

  2. Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z poźn. zm.),

 

 

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.